torsdag 2 februari 2012

Dag 10: En snygg person + min dag !

och då undrar jag om dom menar kändis eller någon vanlig random, och om det är kille eller tjej men ajjah, jag tar väll en kändis då dåååh!!
 Och efter som jag vet att mina vänner tror att jag ska välja justin bieber så gör jag inte det ;D
men jag väljer  Paul Wesely !!! <3




han är så snygg !!! och ni som inte vet vem han är så är det Stefan Salvatore i vampire diaries !!
Men ajjah då var det gjort, tänkte börja med att säga att jag mår piss just nu för jag har typ feber och lite svullen hals och förskyldning med mera, så jag mår inte så bra, sen så är jag lite små tjurig på en viss person, men det är inget jag vill ta upp i bloggen, för jag vill inte såra denna person!! Eftersom jag itne vet om hon vill eller inte att jag skriver om det men ahh, det är egentligen inte henne jag är sur på det är att hon mår dåligt så att hon inte ens försökte att komma till skolan idag men mer än så säger jag inte!!
 Sen är ja trött på folk som hela tiden ska ha uppmärksamhet om allt, tex. hur man ser ut, diet osv... jag är sjukt trött på folk som inte kan låta bli att dra till sig uppmärksamhet vart dom än ska gå eller vad  dom äns ska göra !!
okej men nu tänkte jag att jag bara kunde få informera er om att jag för ca 1 timme sen kom hem från skolan, och skolan var ganska okej idag, det roligaste med dagen var idrotten för vi har dans och det var roligt.
Nu ska jag äta något sen blir det väll vila lite, kanske dra på gudstjänst med emma och så blir det en hel del dator och Tv!!

ha det bra, för det ska jag försöka ha iaf...

Inga kommentarer: