onsdag 1 februari 2012

Dag 7,8 och 9 !!!!

Hej, Till en början så vill jag ursäkta mig för att jag inte har bloggat på länge men jag har inte haft en dator så det har varit lite svårt, sen har jag varit lite upptagen med skola och fritid, bla, Kyrkan, Gårn osv !
men nu så, Idag gick jag hem från skolan pga av att jag mådde allmänt dåligt, hade ont i huvudet, var väldigt hängig och jag började må lite halv illa. men nu så, så ska jag ta och vila en stund så att jag blir bättre! Fast det blir inte så mycket vila för nu blir det städa mitt rum och sen blir det matte läxa !!
ajjah jag ska inte klaga jag har, huvudvärks tablett, C-Vitamin, Lite choklad och ett varmt täcke så jag mår bra !!
Jag har ju inte skrivit dag 7-9 så jag tänkte göra det nu :
Dag 7 : 5 Fakta om mig själv!



1: Ovansett om jag har PMS eller inte så kan jag ha väldiga humör svängningar, tror ni mig inte fråga Ferri ;P
2:Varje vardags morgon måste jag göra likadan annars får jag panik!
3:När jag blir arg biter jag mg själv i armen för att lugna ner mig själv!
4:Jag suger på att spara pengar, jag säger alltid till alla '' ah men nu ska jag spara dom här 200 kronorna'' en vecka senare är allt slut, och då har nästan allt gått till godis (a)
5:Jag hatar när folk inte tror mig trots att jag säger sanningen!

Okej dag 8:
Något jag saknar!
Sommaren,!!  att bara få ligga på en strand i bikini och sola, sen svalka sig med ett dopp, gud vad gött!

Muppad bild dock, men ah ni fattar, att bara ha sommar, vara brun, ha lite blekt hår, osv!! Saknar den mycket !!!

Dag 9:En gammal och en ny bild på mig själv!
Först en gammal bild, och eftersom jag inte vet hur gammal bild så får det bli bra med en jätte gammal bild !!

haha söt !;D
Och här en ny bild, dock tog Ferri den utan att jag märkte, när vi satt och åt -.- men men det är den typ nyaste bilden jag kan komma med !

kanske inte den finaste men den duger.

ajjah ha en fortsatt bra dag alla !! :D <3

1 kommentar:

ferri sa...

mysig du är hanna.
jag log när jag läste inläggget.
älskar dig hanna och krya på dig gumman. :) <3