söndag 19 februari 2012

Förlåt mig !

Asså gud har inte bloggat på typ en vecka, Och jag har en anledning faktiskt, jag har haft fullt upp att plugga till två prov plus engelska förhör och matteläxa, sen så har jag varit med mina komisar så det har inte blivigt av men nuså!! btw måste ju faktiskt tacka Ferri för att hon påminde mig om bloggen haha ! 
Okej jag har ganka väldigt mycket att skriva om så alla kommer säkert inte orka läsa allt men det är upp till er! haha 
Vi börjar med veckan som har varit, Alla hjärtans dag i tisdags inget hände satt bara forever alone... :( Ferri och Emma var sjuka hela veckan, i fredags hade vi en chill dag i skolan, först började vi klockan kvart i nio och då skulle vi mötas vid folketshus där vi skulle få se på en dansuppvisning som var helt grym, Min kopia Mathilda dansar i den och hon är otroligt duktig, Efter det så stack vi till skolan och hade 20 min so sen 30 min sv och sedan lunch, efter det hade vi bara svenska prov sen slutade vi, klockan kvart i ett :D 
Ajjah itorsdags sov jag hemma och Söta Sofia, och ännu en gång förlåt sofia för att du fick sova på soffan ;D jag lovar att inte vara så jobbig nästa gång ! 
Sen i fredags var jag på gårn och det var så grymt lite folk där så jag låg och sov i soffan haha 
Igår var jag också på gårn då satt många och kollade på melodifestivalen, Helt rätt att Molly gick vidare men han den där som pratade igenom låten borde inte ha gjort det ... 
aah idag har jag bara mysig med mig själv eftersom Sofia var tvungen att åka hem, btw hon sov här igår till idag!! :D Jätte kul :D
 Så då har jag snabbfattat veckan ;) hahaha


Tänkte säga att en väldigt klängig förskylning börjar irritera mig :( har jätte ont i halsen och dör av värme så jag ska ng om en stund ut på en promenad !! 


Jag har funderat lite över om jag ska lägga ner bloggen, eftersom jag har nästan aldrig tida att blogga och ingenting att ta bilder med och så, Asså jag älskar att blogga och det är typ som en del av en efter ett tag, så jag vill ju inte lämna den men fortsätter jag så här så är det ju ingen idé att jag bloggar... 
men aha 


Några bra låtar kanske inte så himla nya iaf inte alla : 
















ojojoj , långt inlägg hoppas du är nöjd nu ferri ;D

Inga kommentarer: