lördag 25 februari 2012

Lördag, 2012 02 25

Helloo, dag är det lördag snart slut på sport lovet :( men det har varit roligt och det är ju det viktigaste !!
Jag har inte orkat blogga så mycket i veckan men det får ni ta och leva med !

Igår var jag och Ferri i örebro vi tog bussen in vid kvart över nio och så var vi där typ 10 eller nått, Vid lunchen åt vi vid La Baguette ett jätte bra ställe, ligger bredvid Wesc butiken inne i stan, ag rekommenderar det stället, jag har bara ätit där tre gånger men det är så himla goda baguetter, jag tog en kyckling baguette och Ferri tog en räkbaguette, äter man där vid lunch så kostar baguette och dricka bara 59 spänn, tycker jag är en bra summa för en väldigt god lunch !

dock ser ju inte min baguette så god ut men det är förjag hade redan börjat äta när ferri tog bilden, så jag hade ju tagit bort gurka, tomat och rödlök som låg på toppen .. haha
I min baguette var det kyckling, mangoraja, sallad, rödlök, gurka och tomat i ferris var det räkor, majonäs, tomat, gurka,citron och sallad,


söta !! bilderna är tagna från Ferris blogg!

Efter att vi hade varit i örebro så stack vi hem och typ vilade eller nått , sen på kvällen vadet ''disco'' på gårn det var jätte kul, jag dansade hela kvällen, dock halva kvällen ensam , lite foreveralone jag vet men jag ville itne stå i den stora klumpen/ringen som några hade bildat ^^
Men kvällen var jätte rolig och jag skiter fullständigt i omjag dansade bra eller dåligt, för jag kom dit för att ha kul och dethade jag !

kanske itne bästa kvaleten på bilden men så såg vi ut innan vi drog till gårn!
jätte gulliga, jag hade sminkat mig lite sotat runt ögonen för att det var fredagkväll och i mörkret tänkte jag att detskulle vara fint ;P
Sotningen syns doc inte så bra visst man ser att det är mörkt men jag hade lite kajal runt ögonen sen hade jag svart glittrig ögonskugga längst ut och mörkgrå lite längre in och lite ljusare längst insen smetade jag ut det lite så att det  man skulle se den gråa gå över till svart på ett suddigt sätt typ ;)

Btw : Jag vill tacka alla för kvällen igår den var så kul och då menar jag tack till alla som jag umgicks med alla jag dansade med alla jag var med under kvällens gång ! <3
Om Mathilda orkar lägga upp bilder från kväällen så lägger jag upp dom på bloggen så fort som möjligt !

Inga kommentarer: