lördag 4 februari 2012

Sick!

God eftermiddag alla ! 
Sry för att jag inte bloggade igår men jag satt aldrig vid datorn för dirr efter skolan stack jag hem till ferri sen stack vi till stan med emma, så satt vi på mcDonalds typ 2 timmar om inte lite mer, sen typ var jag på gårn till typ halv elva så jag hade inte så myckettid till att blogga, 
Därför kör jag dag 11 och 12 tillsammans nudå ! 


  Dag 11 : Msn Profilbild 

och sen Dag 12:  5 mål i livet! 
1: Få ett bra jobb, Ett jobb man ser ifram emot att gå till varje dag! 
2: Hitta ''The one''                                                                          
3:Gifta mig, och ha ett stort klassiskt bröllop med stor klänning och  
mycket smycken!
4:Ha kvar mina vänner livet ut!                                                         
5: Resa jorden runt med mina bästa kompisar!                                  
Haha jag skulle kunna skriva hur många mål som hällst men nu var det dock bara 5 man skulle skriva så det får bli bra ;D haha 


Nu ska jag sätta mig i massor av filtar och tycka synd om mig haha , nej men jag är sjuk så jag kan inte vara med och Fira madde idag :( Jag är hemskt ledsen madde, vi får ta det till veckan ist !! 
Btw:sitter vid min lillebrors dator och jag hittade några bilder jag hade lagt in på den bla: 

haha gullig.... eller?! 
Föresten glöm inte bort att melodifestivalen börjar ikväll klockan 20:00 på svt 1 !! 

Inga kommentarer: