lördag 11 februari 2012

utvilad !

Godförmiddag, Sitter och lyssnar på musik just nu medans jag väntar på att Ferri ska duscha klart så att jag kan få duscha :) För en stund sen kollade vi på Sucker Punch, Jätte bra film lite förvirrande men jättebra, den får typ en 7,5/10 ^^
Sen igår när vi kom hem från gårn så städa vi lite, och så la vi oss i soffan och kollade på Rio
Den är också bra, Om ni inte har sett den så är det en tecknad Familje film som handlar om en fågel som heter Blue .. Mer vill jag inte säga, Men iaf den är jätte bra älskar tecknade/animerade filmer :D
Men ajjah måste få säga att jag har sovit så J*vla gött inatt, jag har intre sovit så skönt på flera månader, så jag är helt utvilad och glad :D
Efter duschen blir det Zumba tror jag.. Så senare kanske vi ska va med Söta  Sofia :D


Lite Ego så här vid lunch ;D haha
Btw: jag börjar trivas med mitt naturliga utseénde, trots att folk tycker att det är läskit attse mig med lite smink haha ;D
Glöm inte melodifestivalen ikväll.. Ulrik munther är med och han kommer vara först ut ikväll , så missa inte det;D

Trailers till filmerna vi såg :  Sucker punch !
Rio !

Inga kommentarer: