fredag 14 december 2012

700...

Tjena tjena tjena... 
Jag vet att jag inte har bloggat speciellt mycket under veckan och jag ber om ursäkt men skolan går faktiskt före bloggen :/
bara en vecka kvar till jullov SÅ GÖTT!!!! har verkligen längtat efter lite ledighet!!
Btw det här är bloggens 700 blogginlägg wiee!!!! :')
Skulle ha tagit en liten snabb bild som jag kunde använda mig av i bloggen men jag är bara så ful just nu så jag tar en av bilderna som jag och ferri tog förra helgen...
Kommer sitta framför tv och dator hela kvällen... kul liv... :/ men ingen vill ju träffa lilla mig så jag får vara ensam idag :( Kommer nog twittra en hel del underkvällen så ni kan ju följa mig @HannaSdergren ^^
Ha en bra kväll!!! LOVAR att jag bloggar mer sen!! gör jag inte det så får jag ge mig själv en bitchslap hahha ;)

Inga kommentarer: