lördag 15 december 2012

För mycket snö ute :/

Hej!
Hur har eran dag varit ? Min har varit ganska så bra.. tror jag... har hjälpt mamma med att skotta och städa så duktig som jag är ;)
Har dock ont i nacken efter all skottning :/ men men det går nog över snart :) Är ensam hemma just nu för de andra skulle till min halvfaster och ätamat och jag ville inte följa med eftersom min pappa fyller år så jag tänkte hälsa på honom lite ^^  Så efter en promenad med Felix så gick jag he mtill min pappa på en oskottad halkig väg med mina klackisar ... :/ tog ganska lång tid att komma fram kan jag ju bara säga.. så när jag väl kommer fram så var de inte hemma.. så typiskt -.-... så det var bara för mig att vandra hmåt igen.. .:/ Så nu siiter jag och väntar på att han ska typ höra av sig... så medans jag väntar kollar jag på Harry potter och den flammande bägaren... den är såå bra :D Sitter vid Daniels dator och den typ dampar med bilderna så ni får nöja er med weheartit bilder ^^



Tumblr_mf31j2kat21rdea5wo1_400_large
382031_466366833426034_1192341527_n_large

Inga kommentarer: