lördag 29 december 2012

Hiss & Diss

Hej på er alla! har inget intressant att skriva så jag gör en hiss och diss för en gångs skull ^^
Escada - Rocking Rio!
Det är en helt underbar parfym som har lagom mild doft. Passar både till fest och vardag och den finns mellan 30 - 100 cl Hur bra som helst! vem vill inte ha en 100 cl flaska för samma pris som en vanlig 50 cl från ett annat märke. Man får även med en liten berlock som är ett par solglasögon, Grymt!!
Jag älskar den här parfymen och om det inte hade varit en limited edition så hade jag köpt den igen efter att den jag har nu är slut! Den passar åldrar mellan 15- 40 enligt mig! det är en varken tant eller en tonårsdoft... Ni borde köpa en sådan innan alla tar slut! jag lovar att ni kommer inte ångra er!
och nu till en...
Stress! 
Behöver jag säga mer egentligen? All denna stress över att julen skulle bli perfekt med julklappar, gran, mat, släkt osv.... och nu när äntligen jul är över så blir det bara ännu mer stress angående nyår! nu ska man börja planera vad man ska äta, vilka man ska fira med... all städning! det är så mycket man vill få gjort innan nyår och man stressar alldeles för mycket! Därför ska det bli skönt att bara få allt överstökat så att man sedan kan slå ner rumpan och bara slappna av. Bara det att sen drar jobbet och skolan igång som vanligt och även då blir det än hel del stress!Jag dissar stress stenhårt för man mår inte bra om man stressar för mycket!


stress

Inga kommentarer: