söndag 9 december 2012

I'm not good enough!

Har ni haft dagar då ni bara känner er helt värdelösa och fula? En sån dag då ni bara vill ligga och gömma er under täcket för att allt känns då fel och för att man är allt för kritisk mot sig själv! En sån dag har jag haft idag.. eller för att vara ärlig så har hela min helg varit så... Det kommer som en attack av dåligt självförtroende några gånger dagligen som får mig att må skit... Jag hatar det för allt jag säger om mig själv är bara en massa dåligt!?
"Jag duger inte" jag är ful" "vad tjock jag har blivigt" "varför måste jag se ut så här?" "jag är dum"i huvudet" "jag är så äcklig" " ingen vill vara min vän" sånna tankar ploppar upp i huvudet när jag får denna attack av dåligt självförtroende.... Och man blir så trött och ledsen av alla dåliga tankar... Jag söker inte uppmärksamhet bara för att jag skriver detta! Jag vill kunna uttrycka mina känslor och kunna skriva av mig för att må bättre!
Just nu känner jag att jag vill ändra näst intill allt med mitt utseende.... Men jag föddes så här så vad ska jag göra?
imorgon hoppas jag att jag mår bättre och att jag känner mig nöjd med mitt utseende och över hur jag är, för det borde jag göra.. Det är inte bara jag som borde utan alla borde känna att man duger precis så som man är och att man ser bra ut och att det inte finns något man måste ändra på hos sig själv!
Godnatt bloggen! Som sagt jag söker inte uppmärksamhet som vissa andra!

Inga kommentarer: