måndag 10 december 2012

Why me?

Kom nyss hem ifrån skolan... Mådde piss! Ville inte gå hem men madde och ferri tyckte det var bättre om jag gick hem och vilade ist för att vara i skolan och inte orka göra något! Och för er som inte vet vad felet är så är det såhär... på so;n så kände jag mig illamående och det gjorde skit ont i bröstet och magen när jag andades..
Min so lärare såg att jag inte mådde bra så han frågade om jag skulle gå till skolsyster osv... Men självklart så var inte skolsyster där när jag kom och knackade på... Efter so;n så började jag gråta för att jag mådde så dåligt och jag ville inte gå hem! Men nu sitter jag här iaf.. Jag som hade sagt att jag inte skulle vara hemma en ända gång under höstterminen :(  så nu tycker jah synd om mig själv med en kopp te och något chokladgrejs... Lite likt kexchoklad...

Inga kommentarer: