onsdag 2 januari 2013

Bra dag på stan!

Hej på er! kom nyss hem från stan! Hittade bra presenter till både amanda och mamma! Jätte nöjd med köpen! Vi dog av hunger när vi var där nere så vi kikade in på Som hemma där jag tog en grillad toast med sallad, dressing och lite pommes som ferri butta över på min tallrik haha och jag var faktiskt så nyttig att jag tog en Loka päron ^^ Men jag tänkte att eftersom det är mitt i veckan så behövde jag inte dricka en massa dricka ^^ Fast jag var lite onyttig sen.... För jag tog en chokladmousse till efterätt haha men det var så gott så den förtjänade jag efter våran powerwalk ner till stan haha.  Dock så var jag dålig och köpte en Redbull som jag gottar mig med just nu framför the big bang theory. Men imorgon drar allvaret igång då blir det en massa träning!

Inga kommentarer: