fredag 4 januari 2013

Gladiatorerna

Go kväll på er! Har inte bloggat något idag för jag har haft fullt upp med städning... Hjälpa till med handling och matlagning och i tidigt eftermiddags så sov jag haha för jag hade huvudvärk ;/
Idag så har jag varit lite onyttig... (A) men det är för att det är fredag och jag tänker lite likt kissie här... Att ha en äta vad jag vill dag... Jag kommer ha två dagar till en början och det kommer vara fredag och lördag ^^ känns bra att börja så när jag ändå inte kommit igång ordentligt med träningen ^^ så jag har druckit energidryck och cola och så åt jag pizza förut fast det var hemma gjord så inte lika fettig som en köpe pizza ^^ dock så fick jag ingen sallad till pizzan :( så jag ska kräva sallad av mamma imorgon ^^
Ska kolla klart på gladiatorerna nu med min kära mor och min lille bror ^^ bloggar senare ^^

Inga kommentarer: