fredag 25 januari 2013

Internet på dator!! :D

Äntligen! Nu har vi internet på datorn iaf... så nu kanske jag kan blogga oftare kanske inte varje dag men typ varannan eller nått ;D Det har verkligen varit tomt utan internet haha men nuså !!! :D Ska bli skönt att kunna hålla er lite uppdaterade om mitt trista liv :')
Kan ju bara berätta att denna kväll spenderades hemma hos Timmy! vi kollade på Gladiatorerna och åt chips hihi tjockisar ! och när jag kom hem stod det mat på bordet :D lyckan som spred sig inom mig då! haha Nu harj ag hoppat i morgonrocken så ska jag lyssna på lite Bieber musik sen ska jag kolla någon film tror jag :D Ska blogga mer sen! :D
Söt ... haha det blev en snabb bild med kameran eftersom jag inte kan ta någon med mobilen haha så vacker är jag ibland asså... hahaha

Inga kommentarer: