lördag 5 januari 2013

Justin's bok!

Som ni vet så har jag läst Justin biebers nya bok! och jag kan ju bara säga att de som inte tycker om Justin och som helt ärligt inte har en anledning till att inte tycka om honom borde läsa boken! Den kan nog ändra en hel dels syner på Justin! Man får reda på så mycket om honom, och att han kämpar jätte hårt för att kunna vara där han är idag! Man får även veta hur tacksam han är för allt osv! Ska ju inte avslöja hela boken nu! Men jag tror helt ärligt att många skulle börja gilla honom mer om de läste boken!Eller åtminstone slutade ha något emot honom. Vill ju inte berätta en massa ifrån boken så det är så svårt att beskriva men jag rekommenderar den boken för den var så bra! Jag önskar att den bara vore lite tjockare haha den var lite för tunn... hade kunna haft många fler sidor om jag fick bestämma... haha. Det var en så personlig bok och allt han har skrivit har kommit direkt ifrån hjärtat!

Inga kommentarer: