fredag 4 januari 2013

Twitter is tha shit!

Jag har tänkt på en sak och det är att för ca. 1 -2 år sedan var det nästintill ingen som använde sig av Twitter  här i karlskoga! Jag skaffade det för ca 1,5 år sedan och det var bara av ren nyfikenhet... Jag försökte få mina vänner att skaffa det men det tog en väldigt lång tid innan de hade den lusten att ha twitter... Alla i denna lilla stad var intällda på att det var typ dåligt och komplicerat men egentligen är det så mycket bättre än Facebook, enligt mig! Jag tycker att folk är mycket trevligare på twitter och man får en mer välkomnande känsla på twitter...  Nu helt plötsligt så börjar alla skaffa sig twitter och alla verkar skaffa det bara för att de ser att nästintill alla andra har fixat det...  Jag tror att folk kommer använda sig mer av twitter än av Facebook..  Får en känsla av att Twitter är ''tha shit'' här i Karlskoga detta år!! Jag tycker bara att det blir för mycket att alla ska ha twitter helt plötsligt! nu kommer säkert sånt här '' gilla min status/bild'' komma över till twitter fast det kommer mer vara ''Retweeta det här för att visa att du bryr dig om mig '' asså gud kommer dö! Därför så följer jag inga onödiga personer utan jag följer de som följer mig och mina vänner + kändisar! det räcker för mig! Det är bra att man kan följa vilka man vill för då slipper man se alla som bara vill ha en massa uppmärksamhet hela tiden! När jag ändå har twitter som huvudämne så kan ni gå in och följa mig om ni vill läsa... allt från citat, roliga skämt och saker jag bara skriver haha ! Mitt namn är @hannasdergren Och jag följer alla som följer mig! :D men om ni inte gillar Justin Bieber eller One direction på någe sätt så behöver ni inte följa mig för jag erkänner att jag skriver till de i hopp om att få svar någon gång och många kan se det som desperat och jag vill inte ha några negativa kommentarer så då behöver ni inte lägga ner energi på att följa mig och tycka illa om det jag skriver om de!
Tack för att jag fick dela dena åsikt med er! hoppas att ni gillade att läsa det trots att det blev väldigt långt haha

Vad gillar ni bäst? Facebook eller Twitter? Jag säger twitter! och så fort ni som säger facebook har förstått er på twitter så kommer ni nog tycka bättre om det sen ;)

Inga kommentarer: