fredag 4 januari 2013

Vad ska denna blogg handla om? :O

Jag börjar bli extremt trött på min blogg... både innehållet och designen... måste fixa ny design snart! Och innehållet känns som om det bara är samma, samma, samma hela tiden! jag säger nått sen så skriver jag vad jag gör eller äter!! blir långtråkigt.... visst om man gör det ibland om det kan bli så tjatigt! Så därför undrar jag om det finns något specifikt ämne jag kan skriva om ... träning känns som om det inte är min stil att skriva om med tanke på att jag precis börjat att försöka träna... haha och mode är inte jag så bra på såå haha jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om... men jag har funderat på specifika ämnen som t.ex. det förra inlägget med twitter... att jag kanske ska börja dela mina sånna åsikter! och om jag ser något intressant i skvallertidningar så skriver jag om det i bloggen och delar med mig av vad jag tycker om det... men jag vet inte... känns som om det kommer sluta med att alla inlägg blir till 90 % likadana... Men tycker NI att det är värt ett försök för att liva upp denna tråkiga blogg lite?

Inga kommentarer: