torsdag 7 februari 2013

Bestfriends can see the difference between your fake smile and the real one


Nu orkade jag inget mer. Jag bröt ut i tårar framför mamma för ingenting! Jag antar att jag bara var för trött på allt just nu! Nu har jag gått för länge med mina känslor på insidan! och om jag ska säga som det är så är jag så jävla ledsen på allt!! Det blir lite som ett ''emo'' inlägg men det får ni leva ed för jag är så trött och måste få skriva av mig lite!
 Nu är det så här att i flera veckor har jag varit så himla sårbar och ''skör'', lika skör som en porslinsdocka! Men INGEN verkar ju förstå det! Tack Mamma för att du satt och höll om mig när jag bara inte kunde sluta gråta! tack för att du finns där för mig! Jag älskar dig mer än någon annan! Ferri, jagv vill även tacka dig för att du alltid har stått vid min sida och sett att jag mår piss! Jag kan alltid prata med dig och du förstår mig! Man kan inte ha en bättre kompis än dig! <3 Ni andra! Jag vet vad ni tänker! Jag älskar er också, men ni har varit så ''dumma'' så att ni har gått på alla mina fejk skratt, mina fejk leenden och mitt allmänt ''glada'' humör!
nu har jag iaf gråtit ut varenda liten droppe från min kropp och det har nog aldrig i hela mitt snart 16 åriga liv varit så skönt att få gråta! Jag såg dock ut som ett monster med smink runt hela ögonen haha men det var ändå så skönt att gråta ut de känslorna jag burit på ett tag nu!
Ha en bra kväll alla! Det SKA jag ha nu! Nu är jag trött på att vara ledsen! Imorgon ska jag vara glad och bara fokusera på allt det postiva! Puss på er!
Tumblr_mhqj3om0bx1s3ul5to1_500_large
Tumblr_mgzjdoiu7k1rm9hsso1_500_large
Tumblr_mhrparfu5b1rx63y6o1_500_large

Inga kommentarer: