tisdag 19 februari 2013

hellu...

dåligt med uppdatering här på bloggen känner jag haha
idag har jag fortsatt städa kök imorgon ska jag fortsätta med ytterligare några skåp som ska rensas och städas!
var duktig och följde med mamma till affären också :') mysigt haha vet inte varför men jag tycker att det är riktigt mysigt att bara strosa runt i en mat affär haha älskar att bara gå runt i min takt och kolla på alla saker haha
imorgon ska jag vakna klockan sju bara för att jag har lovat mig själv att INTE vända på dygnet nu när det är lov för jag klarar inte av att vända tbx dygnet på bara en dag så därför kände jag att under denna vecka var det ingen ide att vara vaken längre än till elva ^^
Nu ska jag plocka ordning på tvätt som ligger som ett berg på mitt rum... kul osv ^^

Inga kommentarer: