torsdag 21 februari 2013

Min dag..

Hejhej idag har jag städat ur de sista skåpen så imorgon ska jag bara finputsa lite^^ Jag träffade även Amanda en sväng! Vi tog oss en lång promenad.. duktiga cheyor typ haha vi gick först till Maxi där hon skulle fylla på sitt busskort men hon vågade inte så jag fick fixa det åt henne haha skruttis då :') Sen köpte hon mini sockerdrickor som vi hade på vägen hem haha fast vi gick till ett träningscenter innan så att vi kunde kolla priser osv sen gick vi hem ^^ kan ju bara säga att man var lagomt död och stel i kroppen eftet den fruktansvärda kyla som var ute idag! Mina fingrar var helt röda och jag kunnde inte ensa knäppa min jacka för att mina fingrar gjorde så ont haha ^^
Nu på kvällen har jag lekt vuxen och suttit med en kopp te framför Cesar han hundviskaren eller nått haha jag börjar bete mig som min mor! inte bra! haha sedan kollade jag på halva avsnittet av hela england bakar^^ varför jag bara kollade på halva var för att jag somnade haha så nu är jag lite pigg igen men jag ska försöka sova iaf!  Puss godnatt

Inga kommentarer: