tisdag 19 mars 2013

4 Dagar kvar till min födelsedag!!! :D

hej! Idag har det varit en bra dag.. I skolan hade vi tre fysiknationellaprov under förmiddagen.. det var svårt men jag är nöjd eftersom jag gjorde så gott jag kunde ^^ Vi hade även modemöte idag inför modevisningen nästa vecka.. vi fick alla träna på att gå så det var inte så mycket vi gjorde... dock så gillar jag inte låtarna vi har... dom är båda grymt lugna... man kan knappt gå till dom haha Efter skolan va jag med ferri^^ Vi åkte ner på stan och kollade in lite snygga vårkläder ^^ Ferris mamma var även så snäll så hon bjöd oss på lite käk på som hemma ^^ Deras toast är jätte goda!!! När vi hade varit på stan stack vi tbx till ferri och då kollade vi klart på en film som vi hade börjat kolla på för ett tag sen ^^
Nu har jag precis duschat så jag ska sätta mig och plugga!! Kanske lite sent att plugga nu men jag kom precis på att vårat prov i so är på torsdag och jag kan ingenting... jag kommer få F :(((((

Inga kommentarer: