torsdag 21 mars 2013

Denna dag i ord!

Denna dag har varit bra för jag har varit på ett strålande humör hela dagen!!! vet inte varför jag bara vaknade på rätt sida helt enkelt :D Vi hade prov direkt på morgonen. Det var svårt men jag hoppas jag klarar det!!! Jag gjorde ju allt jag kunde så jag är nöjd!
Vi hade modemöte idag igen och idag var det riktigt kul även om det strulade lite med tekniken ibörjan!! Våran grupp har bytt låtar så nu är det mycket roligare att gå :D Och jag kände att idag kunde jag släppa loss lite mer.. Våga visa vem jag är typ! Självklart är jag fortfarande lite blyg inför alla nior jga inte känner men idag kunde jag iaf släppa loss lite hahha xD Jag är super taggad till nästa torsdag då själva modevisningen är!!!! Ska bli så otroligt kul!!!!!
Idag fick jag gå hem ensam men det gjorde inget för då fick man lite tid att bara tänka.. gick även förbi lidl och köpte med två choklader mihihi :') Så nu ska jag dansa innan jag ska plugga!!! Hejdåååååå!!!!!!!
Gammal bild på mig och Emma :D <3 Cute!

Inga kommentarer: