lördag 23 mars 2013

GODNATT!!!

Inte för att jag ska sova nu.. meneeee jag komme inte blogga någe mer förens imorgon :) Jag är lite trött men jag ska vara vaken lääänge idag haha bara för att jag kan ;) Btw jag är äntligen 16 år haha som sagt.. känner mig som 14 haha xD Här sitter man på övervåningen och latar sig medans man hör att tomas står i köket och fixar tårta till mig... haha jag som skulle hjälpa till... Blev inte såhaha jag var för upptagen med Twitter hahaha Men nu ska jag snart stänga av datorn och lägga mig i min varma mysiga säng och bara vänta tills det är morgon... Dock så finns det inget jag kan vänta på eftersom ingen kommer sjunga för mig på morgonen... jag kommer inte fira min födelsedag med mina bästa vänner och min mamma jobbar så hon kan inte heller vara hemma och fira min födelsedag :( ensam?Svar ja... Så mitt skojsiga kalas kommer gå till så att jag sitter helt ensam uppe på mitt rum med ett glas hallonsaft? och spelar nolife spel på min mobil.. haha Kul liv osv.. Nejnej nu ska jag inte vara sån.. Nu ska jag rycka upp mig och vara glad över att jag fyller år! ;D
GOODNIGHT BEAUTIFUL PEOPLE!

 

Inga kommentarer: