torsdag 14 mars 2013

Hemma idag...

Godmorgon! igår efter matteprovet gick jag till skolsyster ang. min huvudvärk efter smällen och hon sa att jag hade fått en hjärnskakning så hon skickade hem mig direkt. Hon tyckte att jag inte skulle vara i skolan och hon sa att jag absolut inte skulle träna på något sätt... så jag åkte hem och fick ligga och vila hela dagen.. Jag får heller inte använda mig av tv.. dator och mobil såvidare jah inte känner av något av det... mår jag illa måste jag sluta och bara lägga mig och vila! Det blev inte någon dans för min del igår... så jag var ganska deprimerad eftersom jag älskar och dansa och jag har aldrig varit borta från dansen...
Idag fick jag inte gå till skolan så jag sitter och kollar på NRJ.. sen ska jag kolla på film eller nått bara för att fördriva tiden haha

Inga kommentarer: