söndag 17 mars 2013

Jag är glad idag!

Hejhej^^ Jag har inte bloggat sen i fredags så jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det^^
i fredags satt jag i cafeterian med ferri det var jätte chill vi slutade runt ett och då gick vi hem till mig och bara snackade.. Men hon var tvungen att spela badminton så jag vart ensam och trodde att jag skulle få vara det resten av kvällen (som vanligt) Men så blev det inte för jag hängde med Amanda till Sofia.. Bara det att först fick  vi vänta på bussen i typ en halvtimme ute i typ 20- grader.. haha nej så kallt var det inte men nästan haha Vi hade en jätte rolig kväll hos fia bara det att jag och Amanda missade sista bussen hem så vi fick sova hos fia ^^ Jag hade jätte kul även fast att jag blev jätte trött haha
I lördags skulle jag ha åkt till min tremänning men det blev inte så för att mamma inte mådde någe bra.. så jag bakade chokladbollar och kolla på film under kvällen^^
Idag har jag hunnit med mycket.. jag har gått två promenader med min hund varav en var en lång powerwalk.. sen har jag hunnit träna lite här hemma och pluggat till provet vi har på torsdag.. Jag har även bakad en jättegod sockerkaka med min mamma. Sen utan att riktigt tänka på det började jag städa mitt rum.. så nu är mitt rum nystädat och fint ^^ Känns som att jag har fått mycket gjort idag:D
Jag satt nyss och satt in lite nya modebilder i en pärm med insperation som jag har och då kommer Daniel in och ger mig en cola.. Dagens höjdpunkt! Haha det var verkligen något jag behövde nu hqha Men nu ska jag duscha och måla naglarna ha det gött byebyeeee

Inga kommentarer: