måndag 11 mars 2013

Klasströjorna

Hej! Kom nyss hem ifrån skolan^^ Idag fick vi våra klasströjor!! mihi ^^ På min arm står det RÅTTA 2 och på Amandis arm står det RÅTTA 1hihi dock var jag den ända som valde en rosa tröja ^^ Och alla hade gått runt och sakt att de var små i storleken så jag och amanda tog L bara det att nu är den jätte stor istället haha fast det gör ju inget för då kan jag ha den om jag bli tjock ^^Måndagar brukat vara långa men idag så har jag och amanda typ dampat som fan så det har varit en grymt rolig dag! Det är så skönt att ha en bästavän man bara kan dampa med :') På syslöjden spamma vi hennes mobil med bilder på söta oss haha Men nu ska jag äta haha skräll... sen ska jag försöka få min bror att bestämma present till mig haha han kanske ska köpa skor :')

Inga kommentarer: