söndag 24 mars 2013

Mår inge bra :(

Godförmiddag! Jag blev väckt runt åtta imorse av min mamma som ringde och sa att jag var tvungen att låsa upp dörren åt henne... Hon skulle hem från jobbet och hämta några papper men hade ingen nyckel -.- Så jag typ gick ner som en zombie och sen när jag skulle somna om igen vart det för varmt och solen lös på mig så där irriterande... haha Så runt halv tio bestämde jag mig för att kliva upp haha, Och nu när jag har varit vaken en stund så känner jag att jag har jätte ont i magen :( det gör typ ont vid revbenen.. Så jag mår värsta illa och har jätte ont, vet inte vad jag ska göra för att det ska gå över :( Jag hade ju faktiskt tänkt att städa idag men jag tror att jag lägger mig framför tvn och kollar på film ist... mår seriöst inge bra :( Bloggar senare om jag mår bättre ! Hejdååå
fin osv... men jag orkar inte bry mig haha

Inga kommentarer: