tisdag 12 mars 2013

Min dag..

Min dag idag har varit okej... Dock så skulle Sonny jävlas lite med mig och emma så han höll fast emma och då skulle jag hjälpa henne men då fick han försig att han skulle hålla fast mig också... och han var lite för stark.. för ist för att jag la mig vid emma så åkte jag in med huvudet före i en betongvägg... jag sa att det inte gjorde ont fast att jag bara ville börja gråta haha Vi hade ett jätte jätte jätte svårt prov i tyska och om det inte vore nog med att det var svårt så kundr jag inte koncentrera mig för att mitt huvud gjorde så ont!! Tomas hämtade mig efter skolan vilket var skönt eftersom mitt huvud höll på att explodera! Här hemma blev det inte mycket bättre heller... Jag börja må jätte illa och hade ingen matlust och såfort jag rör på mig känns det som om mitt huvud ska trilla av... det gör så grymt ont!? Och om det inte vore nog med det så börjar jag få feber... kul liv osv...
Jag duschade förut och då satt det en spindel i taket som stirrade pp mig hela tiden! :( och när jag nästan var klar började den röra sig emot mig så jag blev livrädd haha Det här är inte min dag!! och jag borde egentligen plugga till matteprovet vi har imorgon men jag mår seriöst jätte dåligt :( Stackars mig!!

Inga kommentarer: