lördag 23 mars 2013

Min dag!

Denna dag har haft många olika känslor... Imorse var jag på super bra humör men senare på dagen var jag ganska så upprörd över en sak.. Och hela dagen har jag känt mig typ ensam.. hah och det ska man ju inte göra på sin födelsedag! När jag var som mest ledsen knackade Ferri och Emma på dörren! De hade med sig filmer, godis (MASSOR) chips, choklad och drickor! Så jag vart så glad över deras lilla överraskning så jag började skaka av lycka! Så mycket betyder det för mig att mina vänner är med och firar mig på min födelsedag! Så vi kollade på Mean girls (klassiker!) och så dampade vi på chatroulette hahaha vi hade så jävla kul och senare på kvällen satt vi och sjöng haha kvällen vart jätte lyckad och för att vara ärlig var det mina underbara vänner som gjorde min dag bra! Tack så jätte mycket! Älskar er mina brudar ;) haha
Nu ska jag sova och så bloggar jag mer imorgon! Puss på er alla sötnosar ;)
Embedded image permalink
Min fejna tårta som tomas hade gjort till mig! :D 

Inga kommentarer: