torsdag 21 mars 2013

The big bang theory!!

Eftersom jag har varit duktig denna vecka med allt så har jag nu kopplat av med några avsnitt av en av de bästa serierna som finns! The big bang theory <3 Älskar den serien och jag har börjat kolla från början nu, har dock bara kollat 10 avsnitt men det blir så jobbigt att sitta för länge haha :)
Denna vecka har jag knappt suttit vid tvn och jag har pluggat och städat och varit jätte social. Det måste vara något fel på mig hahaha
Har räknat ut att jag sitter mer än 15 timmar vid tvn under en skolvecka och det är grymt mycket men denna vecka har jag suttit ungefär 3 timmar och då räknar jag ifrån måndags! Duktig jag är!!!!! Så nu tyckte jag att jag fick belönas med några avsnitt av Tbbt :D Snart ska jag städa lite på mitt rum sen ska jag äta choklad och plugga lite tyska! Puss på er alla underbar människor!!!! :D
Bloggar snart igen och då skriver jag lite mer om dagen!! :D
Bra låt <3

Inga kommentarer: