söndag 28 april 2013

Äckeldag :>

tja! Vet att jag har varit dålig på att blogga idag men jag var för upptagen av Netflix! Min bror har skaffat det... så jag lånade hans surfplatta och så har jag legat och kolla filmer och serier under hela dagen! Netflix är faktiskt grymt bra! Innan min "äckel dag" började var jag faktiskt ute i det fina vädret på en morgon promenad med min hund! så gött att bara gå helt ensam och lyssna på musik medans man rensar tankarna!
När jag säger att jag har haft en "äckel dag" menar jag att jag har legat i morgonrock helt oduschad och ofixad hela dagen och så äter jag allt som är onyttigt haha Söndagar är perfekta "äckel dagar" för då får man liksom bara slappna av och ladda om batterierna inför en ny vecka med nya utmaningar! Denna vecka kommer bli stressig för mig eftersom vi har två nationella prov.. ett vanligt prov och massa annat skit som måste fixas!
Nu ska jag helt nyduschad lägga mig och sova och hoppas på att min dag imorgon blir bra ^^
Btw.. har inte velat ta kort på mig själv idag haha så ni får se lite bilder ifrån weheartit! ! ^^
GODNATT!!

Inga kommentarer: