tisdag 2 april 2013

Bra dag!

Igår var det en dålig dag, så jag hade ingen ork att blogga haha men idag så är det en bra dag, min bror fyller år så jag ska få äta tårta och jag ska träffa emma snart, vilket ska bli fett kul eftersom jag har saknat henne så mycket :') Så nu sitter jag på mitt rum och bara lyssnar på musik och väntar på att emma ska ha tränat klart :D
Bloggar väl mer sen eller nått.. .
Vad söt jag är idag osv.. hahaha usch.. ibland vill jag bara kunna ändra mitt utseénde helt.. Blöh jag tycker inte om det just nu hahaha... Jag vill färga håret, och börja träna så att jag får finare kropp och aah.. finns sååå mycket jag vill ändra med mig själv men jag ska inte göra det här till en ''tycka synd om mig själv'' blogg bara för att jag är lat och inte orkar bry mig haha xd 

Inga kommentarer: