måndag 15 april 2013

Du ska få min gamla cykel när jag dör...

Godmorgon! Måndag... igen... usch usch men om man ska tänka positivt så är det typ bara 9 veckor kvar till sommarlovet ^^
Just nu sitter jag halvdö framför mitt kära Vakna med Nrj haha idag ska jag gå tidigare till skolan för jag och Emma ska göra en sak mihi ^.^

Min helg har varit jätte bra. Har inte bloggat för att jag inte har haft tid haha Jag sov hos Emma lördag till söndag och vi hade så jävla roligt!!! Vi satt vakna hela natten och bara pratade och dampade och vi fick endast sova 2timmar och 30/40 min haha Vi kolla film och fixadr omelette och vi bakade haha Vi skrev även en egen låt :') Och när jag kom hem igår lekte jag grottmänniska haha satt och käkade kyckling och ska man äta kycklingvingar och kyckling ben ska man sitta som en grottmänniska och äta mihi Jag satt också och kolla igenom 3 avsnitt av the vampire diaries! Nu orkar jag inte skriva mer haha hejdåå

Inga kommentarer: