onsdag 10 april 2013

I'm loving every second, minute, hour, bigger, better, stronger, POWER!

Godmorgon Sverige mihi Igår fick jag reda på att jag hade utvecklingssamtal på kvällen så när jag kom hem fick jag påminna mamma haha hon hade också glömt så vi båda blev lite stressade eftersom vi inte skulle kunna ha tillgång till bilen under kvällen men allt löste sig tillslut ^^ Så när jag gick ut från mitt SISTA utvecklingssamtal från Skranta kändes det lite konstigt och veta att nu snart är jag klar på den här skolan... Min lärare var väldigt positiv mot mig och hon höll på att börja gråta när hon bara helt plötsligt börja säga att jag är en sån bra och mogen tjej som aldrig hamnar i trubbel och som alltid säger  till när jag ser att nått är fel osv osv.. Så det var nästan så att jag vart tårögd av de fina orden!! Det är inte ofta jag får höra att jag är en sån bra person såå det värmde verkligen!! Och undet kvällen ringde min pappa mig (kors i taket) Vi bestämmde att jag och Daniel ska gå dit på Lördag!! :D
Det var även min storebrors födelsedag så nu är han 20 :O oj vad tiden går fort haha
Tack vare Ferri har jag börjat kolla på Arrow!!! Sååå bra!!! Aja ska platta håret nu och sen dra till skolan! Ikväll är det dans gud så roligt!!! <3

Inga kommentarer: