lördag 20 april 2013

Lördagsmys med lite släkt

hej hej! Först ska jag börja med att säga att jag älskar mitt bruna hår!!! Haha det blev sååå bra!!!
Nu under kvällen är lite släktingar hemma hos oss! Vi ska käka och fika åh så ska jag, daniel och Emil bli firade i efterskott så vi ska käka lite tårta också!! Omnomnom ^^,
Nu till veckan som kommer har ferri en överraskning till mig och jag får inte veta vad vi ska göra :( Jag får endast veta vad jag ska ha på mig... så jag är lite frustrerad för jag har lite kontrollbehov så jag måste veta så att jag kan hinma planera och fixa innan vi ska åka! Jag vet inte ens vilken dag vi ska åka! Hon säger att vi ska till göteborg men inte vad vi ska göra! Dock så kan jag inte vara säker på att vi faktiskt ska dit... hon kanske säger så för att jag ska lugna mig och så att hon kan göra mig förvirrad ;)
Nu ska jag vaa social med min släkt! hejdåååå^^

Inga kommentarer: