söndag 21 april 2013

Morgonpigg...?

Godmorgon! Asså jag vaknade vid 6 idag och var pigg -.- Klockan 6 på en SÖNDAG?! haha jag är konstig, men jag gick på toa sen lyckades jag faktiskt somna om till halv åtta haha och under den 1,5 timmen drömde jag en sån underbar dröm!!! helt sinnes haha vill att den ska vara sann!!!!
Iaf idag ska jag försöka göra mer än vanligt på rn Söndag! Jag vill helst bara ligga i min säng och kolla på the big bang theory men nä... det får jag ta och göra nästa söndag!! För idag ska jag råplugga till ett musikprov vi har på tisdag! Sen ska jag måla naglarna, plocka iordning på alla saker till mitt och ferris äventyr haha jag vet fortfarande inte vad det är och det gör mig frustrerad! och så ska jag hjälpa till att städa -.- Det är såååå tråkigt att städa men men sånt måste göras det med!
jag borde gå upp och käka frukost nu men jag orkar inte haha xd
Btw visst är jag fin så här på morgonen... ser ut som hej kom och hjälp mig hahq xd

Inga kommentarer: