måndag 29 april 2013

Sakura! hear your falling blossoms whisper in the air Every night, I embraced you through your sorrows

Hej, kom hem för typ en timme sen.. har haft en jobbig fast rolig dag! Nationella provet i Engelska gick ganska bra hoppas jah! På alla andra lektioner förutom biologin jobbade jag ashårt och var jätte duktig trots att jag och emma typ dog av damp på svenskan hahahaha vi hade så kul! Biologiptovet gick dåligt... det var sååå svårt!
På vägenhem var jag och amanda svettiga ponnys mihi... kanske låter äckligt men det regnade och vi hade damp så vi galoperade hahah damp barn vi är! :')
Trodde jag skulle på en sak som heter rising star men det var tydligen nästa månad haha så jag kan äta i hundra år nu Amanda!! :')
aja slka käka choklad och dricka pepsi haha tjockis så här ibörjan av veckan haha
Bloggar senare haha hejdå!

Inga kommentarer: