fredag 26 april 2013

Sjuk?

Hej! Just nu ligger jag undet mitt täcke med en hemsk huvudvärk och jag fryser jätte mycket... kanske håller på att bli sjuk? hoppas intr det!!!! vi har så mycket i skolan nu så jag har inte tid att vara hemma!
Idag skulle jag ha följt med Emma när hon skulle klippa sig men jag ska följa med min familj till örebro ist. Mår jätte dåligt för att jag dissade Emma :( Från början skulle jag inte med till Örebro för jag trodde jag skulle missa början på Let's Dance! Men mamma lovade att vi kommer hinna hem innan let's dance och gör vi inte det kommet jag helt seriöst börja gråta haha :<
Jag har någon ticks grej angående let's dance och det är att jag bara kan inte missa ett program för då mår jag helt seriöst dåligt... jag älskar seriöst det programmet och kännet mig typ skyldig när jag missar.... Jag MÅSTE se när det går live på tvn för kollar jag på reprisen får jag inte samma känsla och då kan jag lika gärna skippa det haha xd Jag är konstig... jag vet men jag älskar och har alltid älskat let's dance ända sen jag var liten så för mig går världen under om jag missar.... haha Nu ska jag vila bort min huvudvärk sen ska jag åka... hoppas på att jag kommer hem med lite nya kläder! Dock måste jag betala själv... kanske låter som om jah är bortskämd men det är jag verkligen INTE. Jag har bara aldrig pengar så därför blir det mamma som får betala om jag behöver något... Men nu när jag äntligen har pengar får jag betala själv haha

Inga kommentarer: