torsdag 30 maj 2013

6 skoldagar kvar...

Godmorgon! igår var jag på Rising staroch det var bra! Dock så fick jag ingen bra plats för vi satt väldigt högt upp och framför mig stod det tre killar så jag såg typ inte själva mitten... jag fick sitta där och skruva på mig och klaga till mamma om hur dåliga platser dem valde haha Igår var jag så gråtfärdig typ haha så när de typ började sjunga blev jag typ tråögd hahaha vet inte ens varför haha Mattias från E.m.d var där och han skötte sig bra dock så hörde jag inte när han pratade för det var några typ snettbakom mig som typ skrek när de pratade med varandra haha assså snacka om att jag fick damp!!! publiken var tråkig för när Mattias frågade hur vi mådde och då svara ingen haha det var bara barnen som var med och sjöng osv som svarade.. haha han frågade efter ett one direction skrik... hur många vuxna tror ni skrek?
jadu inga.... Haha skäms över våran lilla stad som inte vågar nått! Haha och när det var allsång sjöng typ 2% av publiken hahaha Aja det var bra iaf men bäst var när någon unge på typ 10 år hade klätt ut sig till Gunilla Person haha hon var fan för skön asså hahaha

Vaknade och insåg att jag har över 20 myggbett... möjs... Idag har jag typ massa saker i skolan...
Engelska redovisning, So redovisning, Tyska mutligt och så måste jag sjunga på musiken! haha kul.... osv.. Ikväll jar jag dans! Sista gången denna termin.. :/ Och jag är typ sp trött att jag funderar på att skippa den haha menmen det är sista så jag ska försöka palla mig dit haha aja hejdå..

Inga kommentarer: