lördag 11 maj 2013

Barnvakt!

Godmorgon! Idag vaknade jag vid fyra och kunde inte somna om förens vid sju och då sov jag till halv nio.
Mamma och Tomas är med Emil och hans klass till Liseberg idag där de ska hjälpa till om det behövs! Så jag fick ansvaret att ta hand om min söta lillebror :) Daniel är hemma men jag är den som ska och kan ta hand om Albin haha Så vi ska äta lite frukost gå ut med felix och senare spela fotboll osv. Ska göra allt för att han ska få en bra dag! Vi ska äta pizza till kvällsmat och vi ska köpa massa godis mihi
Innan han vaknade var jag faktiskt så duktig så jag städade hela köket.. det kanske inte låter så jobbigt men det var ett bombnedslag haha nääästan lika illa som mitt rum är ibland hahahaha xD
Aja ska underhålla brormin och fixa lite frukost till han!
Bloggar kanske senare! :D

Kände inte för att fixa mig så värst mycket idag haha

Inga kommentarer: