onsdag 8 maj 2013

Fick helg tidigare idag!

Hellow everybodyyy
Idag fick jag och ferri sluta tidigare för att vi inte ville kolla skräck på elevensval så vi tog oss en promenad till Max dät vi köpte lyxshake och bara snackade Efter det gick vi upp en sväng på stan och så kolla vi på alla fina sommarkläder butikerna har fått in! Åh just nu vill jag vara rik så jag kan shoppa loss haha xd
idag är jag jätte trött men jag försöket inte sova för då blir jag bara så seg och det vill jag inte vara till dansen... Ferri sover så sött här och varför jag gjorde bilden på hennr suddig var för att jag hur arg jag skulle bli om någon tog kort på mig när jag sov haha Puss Ferri! Bli inte arg du är så söt så haha
Jag tänker väcka henne om en halvtimme haha Ska jag vara ärlig så är det idag första gången jag inte orkar gå till dansen :/ Men det är för jag är sååå grymt trött...

Inga kommentarer: