fredag 31 maj 2013

Fredag!!!!!

Godmorgon mina vännor
igår så hade jag så mycket i skolan under samma dag så jag slutade nog aldrig vara nervös haha det värsta var när jag vart tvingad att sjunga på musiken inför min musiklärare!! Jag sjöng When i look at you och jag var så nervös så jag trodde att jag skulle spy... jag hade värsta klumpen i magen och när jag väl började sjunga vart jag helt blank i skallen... jag var osäker på texten men jag klarade mig igenom det iaf... Jag skakade och kunde inte sjunga "bra" för att jag var så nervös haha men Tobbe var nöjd och jag tror att jag har ett A i musik nu!!!!! :D I did it!! (y)
Kommer få C i tyska också :D Så det känns bra!
Aja snart ska jag till skolan! Slutar tio i ett idag så det är nice! Ska till Katrinedalskrogen ikväll med min kära klass för att vi ska äta lite som en avslutningssak! :>
Men jag bloggar när jag kommer hem igen! Så hejdå!

Inga kommentarer: