onsdag 22 maj 2013

Gårdagen!

Hej! Förlåt för dåligt bloggande men igår var jg så jävla trött när jag kom hem så jag orkade intr blogga haha
men igår iaf var vi på två studiebesök på första borta vid tippen blev vi bjudna på bullar och festis :') Och amamda och jag var busiga så vi tog en till festis mihi Efter det så cyklade jag och emma till kilsta och seriöst jag var rädd att jag skulle dö flera gånger hahah emma råkade svänga av vägen två gånger så att jag fick typ en hjärtattack hahaha men kul hade vi!! När vi äntligen hittade till kilsta fick vi ta på oss skyddshjälm, skyfdsglasögon, skyddsrock och speciella skor haha när vi gick inne i deras arbetssal sa våran ledare att om man inte skulle haft öronproppar kunde man få hörseskador på bara 40 sekunder... Snacka om att man blev lite uppskrämd då haha!! När vi äntligen var klara där cyklade vi vidare till donken mihi tjockisar! Haha vi köpte en massa fika som vi skulle ha under skrantamaran haha men alla var fööör mätta för att äta nått haha xD men det var skönt att promenera med mina underbara vänner dock saknade jag de som var "sjuka" haha xD
Ajja i nästa inlägg berättar jag om idah för jag orkar inte blanda in det här och det blir såååå mycket text haha aja bloggar snart!

Inga kommentarer: