söndag 26 maj 2013

Kul kväll!

Hoppas ni ångrar er ni som inte va med! ;)

Jag hade grymt kul denna kväll med Dilara, Emma och Matilda! Vi satt nere vid näset och grillade marshmallows mihi och jag och Dilara kom på att man kunde grilla ahlgrens bilar också haha det vart faktiskt jätte gott haha
Vi dampade på en lagom nivå tyckte jag haha dock så trodde jag vi skulle vara typ ensamma där nere men nejnej... det var ganska många där... många av dem var väldigt högljudda också hahaha fast jag ska väl kanske inte säga så mycket eftersom vi också var liiite högljudda haha
Emma började kasta kakor till fiskmåsarna för hon tyckte att en var så söt haha så då kom det typ massor av fiskmåsar och jag vart jätte rädd för tänk om de hade bajsat på mig!!! ;o haha
När vi bestämde oss för att packa ihop och gå runt lite så började vi kolla på hur alla fönsterna på alla hus såg ut haha nolife xd
Blev såååå ignorerad när jag vart akut kissnödig och jag bara ville fortsätta gå men de stod kvar och låtsades inte höra mig... era jävlar haha ;) Hade ont i magen för att jag var så kissnödig haha Men det löste sig när vi gick och köpte pizza mihi
Nu under kvällem var vi hos Emma och spelade Cluedo haha sååå kul!
Det var en helt fantastisk dag med mycket skratt haha många bilder får ni se också haha xD
Aja godnatt alla kära vännor! ^^

Inga kommentarer: