fredag 31 maj 2013

Let's dance finalen är nu avslutad!

Både Markoolio och Oscar var helt otroliga men oscar hade det där lilla extra och han har varit bäst genom hela säsongen... deras sammanlagda röster skilde med endast 0,5%...
Markoolio vann och då blev jag helt ärligt arg och ledsen... då brast det helt enkelt, Jag har varit så gråtfärdig hela veckan men inte hittat rätt tillfälle att gråta så nu brast det!
Jag vet inte ens till100% varför... om det beror på allt runt om kring eller just lets dance... Jag känner mig väldigt förvirrad just nu!
Hursom helst vann marko och det var helt fel! Han var bra men inte bäst! Oscar hade verkligen allt... Tekniken, Underhållningen, åldern, utseendet osv osv... aja ska sova och hoppas på att jag vaknar på ett bra humör imorgon!
Bloggar om middagen imorgon så fort lite folk har lagt ut bilder ifrån den!
Men nu ska tönt Hanna sova... godnatt!

Inga kommentarer: