måndag 27 maj 2013

Måndag igen..

Godmorgon... Som det ser ut nu så kommer det vara regn och dåligt väder hela dagen :/ Usch och fy jag som tänkte ta mina klackisar idag haha men det är bättre att jag tar dem när det inte kommer regna för jag vill verkligen inte förstöra dem!
Idag vaknade jag med huvudvärk... (som vanligt).. Och jag ska inte till en sjukgymnast förens nästa vecka... Idag ska jag klippa mig även fast jag gillar min längd på håret och så... det är faktiskt inte så slitet så jag kommer klippa väldigt lite!! Ikväll ska jag kolla på Top Model! ^^ Det är nog höjdpunkten denna dag!!
Idag hoppas jag att Ferri och Fia kommer till skolan helt friska och välmående!! Har ju saknat er mina tjejor!!

Denna vecka kommer tyvärr inte vara så speciell... det ända roliga är väl att mina skor kommer komma denna vecka och på fredag är det dags för final i let's dance och middag med klassen! Dock skulle jag nästan göra vad som helst för att flytta fram middagen en timme... för jag kommer gråta när jag vet att jag kommer missa finalen! Jag vet att jag kanske är lite besatt men det är sista programmet detta år!!! Och jag har ALDRIG missat en final!!!! :(
Ajja ska kolla på NRJ en liten stund till sen blir det att gå till skolan! byebye

Inga kommentarer: