fredag 3 maj 2013

Matkoma...

Hejsan!
Orkar inte berätta om allt "spännande" som hänt mig idag... haha Skolan gick bra fast nationella provet var skitsvårt... fattade ingenting haha skräll ;>
Förut följde jag med min kära familj till maxi och usch.. jag borde inte ha gjort det för de var sååååå sega och min minsta lillebror var skit tjurig och vrång och min äldre lillebror var jätte jobbig för han skulle hela tiden ta på allt som var nära honom... Men efter två timmar inne på maxi var vi äntligen klara och när vi kom hem skulle vi grilla lax men alla var så sega idag så vi bestämde oss för att käka online pizza ist haha
Nu är jag i matkoma typ och ska låna daniels netflix och så ska jag dricka min kompiscola :')
Btw jag älskar det de har gjort med cocacola burkarna och flaskorna!

Inga kommentarer: