onsdag 8 maj 2013

Onsdag!

Godmorgon! Sry för att jag inte bloggade igår men min mobil hade typ dampat så att när jag skulle använda mobilen efter att den hade legat i skåpet under hela dagen så var batteriet slut :O Jag hade jätte bråttom igår efter skolan för direkt när jag kom hem hann jag bara lägga mobilen på laddning sen skulle jag och mamma till busstationen så jag kunde inte blogga...
Men vi var ju som sagt och hälsade på plusgymnasiet. Och det var jätte bra, fick mycket bra information och som det ser ut nu så kommer det bara gå 9 stycken i min klass :O önskar jag kunde berätta om allt de berättade för det var så bra men då skulle det bli ett bibellångt inlägg haha

Sov ganska dåligt inatt för jag hade råkat vänt mig så jag låg på den armen jag tog sprutan i.. :/ sen drömde jag en mardröm om zombies hahah xD Men jag ska bara palla mig igenom denna dag så har jag ett litet ''lov'' sen :D
Large
Har inga bilder för tillfället haha det är därför det är så många från weheartit haha 

Inga kommentarer: