fredag 7 juni 2013

20 Frågor

Jag kan inte sova...

1. Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då?

Jag skulle nog vilja leva i How I met your mother. De verkar ha det så bra!

2. Vad ville du bli när du blev stor när du var barn?

Allt.... Prinsessa,Modell, Sågerska, Dansare, Advokat, veterinär haha listan fortsätter....

3. Vilken är din favoritdoft?

Typ fräscha, söta dofter gillar jag

4. Om du var en stor stenbumling, var skulle du vilja ligga still då?

På Justin Biebers trädgård...

5. Du får veta att jorden kommer gå under om tolv timmar. Vad gör du?

Gråter....

6. Vad tror du skulle vara annorlunda i ditt liv om du var av det motsatta könet?

asså jag vet inte haahahhaha

7. Vilket är ditt favoritverktyg?

assååå... vadå verktyg?

8. Vad gör du om tio år?

Jobbar i U.S.A, Eller i stockholm på något spa. Har kanske en man? vem vet haha

9. Vilken är din bästa danslåt?

oj oj oj... jag har såååååå många danslåtar... alla de som vi har pp dansen är ju lite av de bästa... men jag har så många... haha orka räkna upp alla haha

10. Om du var skitbra på att sy, vad skulle du sy då?

Hahaha jag skulle sy kläder... tror jag haha

11. Hur skulle du hantera det om du vann typ 108 560 000 euro?

Jag vet inte hur mycket det äe i svenska kronor... men jag antar att det är mycket pengar.. Asså jag skulle typ shoppa en massa.. haha

12. Vad tycker du om ordet hen?

Jag tycker att det är töntigt... han elr. hon... så har det alltid varit.

13. Vilket är ditt bästa recept och varför, får vara mat eller bak?

Chokladmousse som man endast vispar i tre min sen är det klart haha snabbt. enkelt. gott.

14. Vad tycker du om köttkonsumtion?

Va?

15. Är du beroende av något?

Åh..  Jag är beroende av twitter!!!

16. Vilken musik triggar din nostalgiska sida mest och varför?

ehm... jag vet inte vad det långa ordet betyder haha xd

17. Vad gör dig riktigt förbannad?

Folk som inte förstår.. Folk som inte har empati, Vänner som dissar, Onödiga bråk.. osv osv..

18. Har du något riktigt bra husmorstips?

haha ehm... neee tror inte det haha

19. Finns det någon reklam du tycker är riktigt bra?

typ ica reklamerna ^^

20. Är du lik dig nu, som du var när du var barn?

Njaa... jag är väl ganska lik.. dock inte lika pinsam nu... jag är lite met tillbaka dragen nu och oftast tänker jag innan jag gör och säger något haha

Ajja ska försöka sova.. klockan står ställd på sex så jag ska försöka få någon sömn haha godnatt

Inga kommentarer: