torsdag 27 juni 2013

Another day has gone, I'm still all alone

Hej!
Asså jag vet inte om jag är sjuk eller bara mår dåligt.. känner mig liksom inge vidare och jag har ingen lust att göra någonting... det är någe fel på mig ;) haha men men nu har jag suttit ensam för länge så imorgon ska jag träffa Ferri! :) yay Hon får mig alltid att må bättre! Vet itne vad vi hittar på :) regnar det kanske det blir filmmys ? Imorgon får jag även låna brormins datorn hela dagen mihi :D Han kommer inte vara hemma :D
Kollade på film med honom förut, Det var någon skräck, vet inte vad den hette men den avr bra!! Inte så läskig! Handlade om en fallen ängel! :)
Aja ska väl lägga mig och sova om en stund! kanske bloggar en gång till innan jag stänger av datorn.. vem vet hhaha

bildbrist as usually...

Inga kommentarer: